top of page

Jane Harvey-Berrick

Jane Harvey-Berrick

Autorka książki

„Niebezpiecznie znać,

niebezpiecznie kochać”

 

Kocham pisać.

Urodziłam się trzynastego, co wiele wyjaśnia.

Piszę codziennie, a w dni, w które pisać nie mogę, robię się nieznośna.

Mieszkam przy plaży, więc prędzej czy później w każdej z moich książek doczekasz się nadmorskiej sceny.

Pożeranie wzrokiem seksownych surferów zalicza się do moich hobby.

Pisanie to samotnicze zadanie, ale nie czyni mnie samotną. Przyjaciele z FB i Goodreads są dla mnie niezwykle ważni. Do moich kumpli po piórze należą A. Meredith Walters i Devon Hartford – cudowni, wspaniali, szlachetni ludzie.

Notatnik zabieram ze sobą WSZĘDZIE. Nigdy nie wiem, kiedy do głowy wpadnie mi jakiś dobry pomysł. Nawet nocą sporządzam w ciemnościach krótkie notki, licząc, że rano będę w stanie odczytać, co nabazgrałam.

W każdej mojej książce jest mała cząstka mnie. Playing in the Rain mówi, że trzeba czerpać z życia jak najwięcej – postawić na szczęście i zawsze szukać pozytywów. Czasami mi się to nie udaje, ale próbuję.



bottom of page